Последнее обновление: 05.03.2018 в 08:00
Подпишись на RSS
rss Подпишитесь на RSS, чтобы всегда быть в курсе событий.

ПСИХОЛОГ, АРТ-ТЕРАПЕВТ Online.

ТЯЖЕЛО? СТРАХ? ТРЕВОГА? МЫСЛИ?
Не можете пережить РАЗРЫВ, построить ОТНОШЕНИЯ, другие проблемы?
Помогу НАЙТИ ВЫХОД.
Не откладывайте на потом! Действуйте!

Провожу психологические консультации Online.

Желающие могут перейти по ссылке
https://www.facebook.com/arttrendcomua

P.S. Важно, что бы ответы и помощь в Вашу жизнь приходила вовремя.

Комментарии

Присоединяйтесь к обсуждению
  • благоустроитель: За статью премного благодарен, все по делу, достаточно много кто это использует
  • бобр: Было бы интересно узнать поподробнее
  • Интерны 2014: когда-нибудь увижу нечто подобное и на своем блоге
  • стилист: Спасибо за статью оказалась очень полезной.
  • необычный: полностью поддерживаю, такие же мысли были.

Отрывка нет, потому что запись защищена.

Поделиться в соц. сетях

Опубликовать в Facebook
Опубликовать в Google Plus
Опубликовать в LiveJournal
Опубликовать в Мой Мир
Опубликовать в Одноклассники
Опубликовать в Яндекс

23 Декабрь 2014 · Різне

Практические рекомендации по написанию научных статей Поделиться в соц. сетях Нравится

Поделиться в соц. сетях

Опубликовать в Facebook
Опубликовать в Google Plus
Опубликовать в LiveJournal
Опубликовать в Мой Мир
Опубликовать в Одноклассники
Опубликовать в Яндекс

13 Февраль 2013

Тема № 4. Вчимося безконфліктно спілкуватися

Рубрика: Різне.

Дьоміна Г.А. Психолого-педагогічний розвиток особистості майбутнього сім’янина: Методичні рекомендації для роботи практичних психологів. – К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2008. – 70с.

Другий блок “Вчимося безконфліктно спілкуватися”.  Тема № 4. (100 хв.).

Мета: ознайомити з основними принципами та механізмами спілкування та розвинути навички ефективної взаємодії з протилежною статтю. Формувати вміння долати психологічні бар’єри під час спілкування.

Завдання: розвинути позитивне ставлення до близьких людей та розвинути здатність до розуміння себе та інших; розвинути вміння долати бар’єри під час спілкування.

Необхідний матеріал: м’яч.

 

Зміст заняття:

І. Привітання.

1. Гра Струм (1 хв.) (див. заняття 1).

2. Уточнення самопочуття кожного учасника (5 хв.).

ІІ. Вправи для емоційної розминки.

1. Знайомство.

Вправа “Комплімент” (5-7 хв.) [5], [13], [16], [18].

Мета: згуртувати групу; сформувати позитивний настрій на спільну роботу; надати можливість учасникам висловитися на адресу колег по групі.

Учасники стоять у колі. Тренер пропонує придумати компліменти партнерам. Перший учасник говорить комплімент і кидає м’яч тому, кому цей комплімент призначений. Другий учасник кидає м’яч іншому, якому хоче сказати свій комплімент, і так далі. Компліменти не можна повторювати. Тренер стежить, щоб комплімент отримав кожний учасник.

Обговорення: Чи важко говорити компліменти? Якщо важко, то чому? Чи приємно було слухати компліменти на свою адресу?”

2. Оголошення тренером теми та мети заняття.

3. Емоційна розминка.

Вправа Зустріч поглядами (5 хв.) [1], [5].

Мета: розвинути навички соціальної перцепції.

Учасники стоять у колі, очі та голови опущені. За командою тренера вони одночасно піднімають голови. Їх мета – зустрітися з будь-ким поглядом. Та пара учасників, якій це вдалося, покидає коло.

ІІІ. Групова взаємодія.

Наступна вправа дозволить вам не лише ближче познайомитися, а й краще дізнатися про деякі особливості кожного з вас. А найголовніше – навчить відчути іншу людину та правильно її презентувати.

Вправа Взаємні презентації (60 хв.) [1], [11].

Мета: сприяти знайомству через розуміння іншого учасника та розвинути вміння правильного його презентування.

Група вже поділена на пари (за допомогою попередньої вправи). Тренер дає 5 хвилин кожному учаснику на те, щоб він міг розповісти про себе іншому якнайбільше. Наприклад, чого я чекаю від тренінгових занять, що я ціную в собі, що я вмію робити найкраще тощо.

Після цього – робота в парах.

Через 10 хвилин тренер дає додаткові інструкції: “Презентації відбуватимуться таким чином: один із членів пари сидить на стільці, інший стоїть за його спиною, поклавши першому руку на плече. Той, хто стоїть, говоритиме від імені сидячого, називаючи себе іменем партнера. Протягом однієї хвилини (не більше й не менше) той, хто стоїть, грає роль того, хто сидить. Через хвилину я зупиню монолог; якщо хтось закінчить раніше, ми будемо мовчати, поки не спливе виділена хвилина. Таким чином, ваше завдання – побудувати свою презентацію так, щоб вона тривала 60 секунд. Після цього будь-який член групи (і я також) має право задати виступаючому питання, на які він повинен відповідати також від імені сидячого. Зрозуміло, що ви можете і не знати відповіді на запитання, тому вам необхідно зрозуміти, відчути, яку відповідь дав би партнер. Той, кого презентують, мовчить”.

Обговорення почуттів та думок учасників: “Оціни успішність твоєї презентації свого партнера. Що ти відчував, коли твій партнер не зумів укластися в одну хвилину або не використав свій час (закінчив раніше)? Чи вдалося партнеру правильно викласти інформацію про тебе? Чи вийшло у партнера стати твоїм двійником? Чи правильно він відчув тебе та дав відповіді від твого імені?”

ІV. Підбиття підсумків. (10 хв.).

Висловлювання учасників по черзі щодо своїх відчуттів, вражень, побажань тренеру і групі.

V. Прощання.

Вправа Посмішка по колу (5 хв.) (див. заняття 1).

Поделиться в соц. сетях

Опубликовать в Facebook
Опубликовать в Google Plus
Опубликовать в LiveJournal
Опубликовать в Мой Мир
Опубликовать в Одноклассники
Опубликовать в Яндекс



Комментирование закрыто.

ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ САЙТ
Освітній психологічний сайт містить корисну інформацію (статті, методички, тести) для всіх, хто навчається та цікавиться психологією
Любое использование материалов сайта разрешено только с указанием активной ссылки на источник http://psichology.com.ua

Счетчик

Статистика сайта