Последнее обновление: 05.03.2018 в 08:00
Подпишись на RSS
rss Подпишитесь на RSS, чтобы всегда быть в курсе событий.

ПСИХОЛОГ, АРТ-ТЕРАПЕВТ Online.

ТЯЖЕЛО? СТРАХ? ТРЕВОГА? МЫСЛИ?
Не можете пережить РАЗРЫВ, построить ОТНОШЕНИЯ, другие проблемы?
Помогу НАЙТИ ВЫХОД.
Не откладывайте на потом! Действуйте!

Провожу психологические консультации Online.

Желающие могут перейти по ссылке
https://www.facebook.com/arttrendcomua

P.S. Важно, что бы ответы и помощь в Вашу жизнь приходила вовремя.

Комментарии

Присоединяйтесь к обсуждению
  • благоустроитель: За статью премного благодарен, все по делу, достаточно много кто это использует
  • бобр: Было бы интересно узнать поподробнее
  • Интерны 2014: когда-нибудь увижу нечто подобное и на своем блоге
  • стилист: Спасибо за статью оказалась очень полезной.
  • необычный: полностью поддерживаю, такие же мысли были.

Дуткевич Т. В. Дитяча психологія. Навч. посіб. — К.: Центр учбової літератури, 2012. — 424 с. Поделиться в соц. сетях Нравится

Поделиться в соц. сетях

Опубликовать в Facebook
Опубликовать в Google Plus
Опубликовать в LiveJournal
Опубликовать в Мой Мир
Опубликовать в Одноклассники
Опубликовать в Яндекс

Мотрук Т.О. Аналіз психічних станів при ігрові залежності// Практична психологія та соціальна робота. – 2009. — №9, С.64-67. Поделиться в соц. сетях Нравится

Поделиться в соц. сетях

Опубликовать в Facebook
Опубликовать в Google Plus
Опубликовать в LiveJournal
Опубликовать в Мой Мир
Опубликовать в Одноклассники
Опубликовать в Яндекс

13 Февраль 2013

Тема № 17. Вольова саморегуляція

Рубрика: Різне.

Дьоміна Г.А. Психолого-педагогічний розвиток особистості майбутнього сім’янина: Методичні рекомендації для роботи практичних психологів. – К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2008. – 70с.

П’ятий блок “Вольова саморегуляція”. Тема № 17. (100 хв.).

Мета: актуалізувати наполегливість, вольову саморегуляцію та підвищити рівень самовладання.

Завдання: знайти можливості для нової поведінки і випробувати себе та свої можливості в новій, незнайомій ролі; допомогти знайти власну лінію поведінки.

Необхідний матеріал: “телеграми” (заняття 9); “пиріг” (заняття 1).

 

Зміст заняття:

І. Привітання.

1. Гра Струм (1 хв.) (див. заняття 1).

2. Уточнення самопочуття кожного учасника (5 хв.).

ІІ. Вправи для емоційної розминки.

1. Знайомство.

Вправа “Щоб говорити правду” (15 хв.) [19].

Мета: сформувати позитивний настрій на спільну роботу; надати можливість учасникам дізнатися один про одного щось нове на передостанньому тренінговому занятті.

Учасники розташовані на стільцях колом, по черзі повідомляють про себе чотири твердження. Три з них – справжні, одне – неправильне. Інші учасники, які слухають повідомлення, занотовують те твердження, яке вони вважають неправильним. Після того, як усі учасники зробили повідомлення, вони порівнюють свої здогадки. Під час цієї вправи інколи трапляються справжні сюрпризи.

2. Оголошення тренером теми та мети заняття.

3. Емоційна розминка.

Гра “Ґвалт” (10 хв.) [11].

Мета: розширити вміння учнів сконцентровувати свою увагу під час взаємодії та взаєморозуміння; навчити орієнтуватися в певних умовах.

Один учасник Д виходить з кімнати. У цей час група обирає відомий вірш, афоризм, приказку для використання в грі. Обрана фраза розподіляється між учнями, по одному слову на людину.

Коли учень Д заходить до кімнати, група промовляє обрану фразу наступним чином: кожен учень невпинно повторює лише своє слово з фрази; всі учні промовляють свої слова одночасно, хором; хтось з них може взяти на себе функцію диригента цього ґвалту. Учень Д повинен зрозуміти, яку фразу вимовляє група. (Бажаючих спробувати швидко зрозуміти, про що говорять одночасно всі, чимало.)

ІІІ. Групова взаємодія.

Вправа “Шпигун” (15 хв.) [11].

Мета: розвинути вміння зосереджуватися; підвищити рівень самовладання та саморегуляції поведінки.

Група стоїть або сидить колом. У центр кола виходить учень і починає шпигувати. Завдання шпигуна – запитувати оточуючих. Оточуючі реагують на запитання за правилом: “Коли тебе запитують – мовчи. Відповідь повинен дати сусід праворуч”. Той, хто порушує правило – стає шпигуном. Запитувати можна будь-що. Найголовніше – не порушувати правил.

Вправа “Добудовування конфлікту” (30 хв.) [2].

Мета: проаналізувати конфлікт з точки зору позитивного (негативного) впливу на міжособистісні стосунки та типові причини виникнення конфліктів.

Група ділиться на підгрупи по 2-3 учасники. Їм пропонується опис складної ситуації – взаємодії (вчителя і учня, хлопця та дівчини, закоханої пари тощо). За цим описом потрібно розробити версії причини конфлікту. Чому ситуація склалася саме так? Які хвилювання, очікування, почуття можуть бути у кожної із сторін? Що це за конфлікт? Яким може бути вихід з нього?

ІV. Підбиття підсумків всього тренінгу (15 хв.).

Чи справдилися очікування учнів? Висловлювання учасників по черзі щодо свої відчуттів, вражень, побажань тренеру і групі. Наприклад, “Мені було…, тому що…”, “Що із вправ та тренінгу загалом вам сподобалося більше, або що не сподобалося? Чи справдилися ваші очікування?”. Аналізуємо “телеграми” (заняття 21 Вправа “Телеграма”) та розкриваємо наш “пиріг” (заняття 13 Вправа “Випікаємо пиріг”). Кожен учень бере свій папірець і підсумовує, чи здійснилися очікування, чи ні.

V. Прощання.

Вправа Спасибі тобі за те, що ти… (10 хв.) [19].

Мета: виявити уявлення учасників групи щодо себе; сформувати позитивний настрій класу на майбутнє.

Учні продовжують дану фразу, звертаючись до сусіда. Після фрази дарується посмішка.

Поделиться в соц. сетях

Опубликовать в Facebook
Опубликовать в Google Plus
Опубликовать в LiveJournal
Опубликовать в Мой Мир
Опубликовать в Одноклассники
Опубликовать в Яндекс



Комментирование закрыто.

ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ САЙТ
Освітній психологічний сайт містить корисну інформацію (статті, методички, тести) для всіх, хто навчається та цікавиться психологією
Любое использование материалов сайта разрешено только с указанием активной ссылки на источник http://psichology.com.ua

Счетчик

Статистика сайта