Последнее обновление: 05.03.2018 в 08:00
Подпишись на RSS
rss Подпишитесь на RSS, чтобы всегда быть в курсе событий.

ПСИХОЛОГ, АРТ-ТЕРАПЕВТ Online.

ТЯЖЕЛО? СТРАХ? ТРЕВОГА? МЫСЛИ?
Не можете пережить РАЗРЫВ, построить ОТНОШЕНИЯ, другие проблемы?
Помогу НАЙТИ ВЫХОД.
Не откладывайте на потом! Действуйте!

Провожу психологические консультации Online.

Желающие могут перейти по ссылке
https://www.facebook.com/arttrendcomua

P.S. Важно, что бы ответы и помощь в Вашу жизнь приходила вовремя.

Комментарии

Присоединяйтесь к обсуждению
  • благоустроитель: За статью премного благодарен, все по делу, достаточно много кто это использует
  • бобр: Было бы интересно узнать поподробнее
  • Интерны 2014: когда-нибудь увижу нечто подобное и на своем блоге
  • стилист: Спасибо за статью оказалась очень полезной.
  • необычный: полностью поддерживаю, такие же мысли были.
13 Февраль 2013 · Різне

Дьоміна Г.А. Психолого-педагогічний розвиток особистості майбутнього сім’янина: Методичні рекомендації для роботи практичних психологів. – К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2008. – 70с. П’ятий блок “Вольова саморегуляція”. Тема № 17. (100 хв.). Поделиться в соц. сетях Нравится

Поделиться в соц. сетях

Опубликовать в Facebook
Опубликовать в Google Plus
Опубликовать в LiveJournal
Опубликовать в Мой Мир
Опубликовать в Одноклассники
Опубликовать в Яндекс

Бондарчук О.І. Психологія девіантної поведінки: Курс лекцій. –. К., МАУП, 2006. – 88c. Поделиться в соц. сетях Нравится

Поделиться в соц. сетях

Опубликовать в Facebook
Опубликовать в Google Plus
Опубликовать в LiveJournal
Опубликовать в Мой Мир
Опубликовать в Одноклассники
Опубликовать в Яндекс

13 Февраль 2013

Тема № 15. Вольова саморегуляція

Рубрика: Різне.

Дьоміна Г.А. Психолого-педагогічний розвиток особистості майбутнього сім’янина: Методичні рекомендації для роботи практичних психологів. – К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2008. – 70с.

П’ятий блок “Вольова саморегуляція”. Тема № 15. (100 хв.).

Мета: актуалізувати наполегливість, вольову саморегуляцію та підвищити рівень самовладання та відчуття компетентності.

Завдання: знайти можливості для нової поведінки і випробувати себе та свої можливості в новій, незнайомій ролі; допомогти знайти власну лінію поведінки.

Необхідний матеріал: капелюх, дошка, канцелярське приладдя, крейда.

 

Зміст заняття:

І. Привітання.

1. Гра Струм (1 хв.) (див. заняття 1).

2. Уточнення самопочуття кожного учасника (5 хв.).

ІІ. Вправа для емоційної розминки.

1. Знайомство.

Вправа “Емоції та ситуації” (7 хв.) [19].

Мета: надати можливість учасникам спільно переживати якусь ситуацію; згуртувати групу; сформувати позитивний настрій на спільну роботу.

Учасники стоять у колі. Тренер інструктує: “Зараз ми будемо ходити по кімнаті, і той, чиє ім’я назву, має запропонувати продовження ситуації, яку я розповідатиму. Я починаю: “Ми йдемо у гущавину лісу… Сашко…”, – звертаюся до Сашка і той продовжує. Далі, через кожні 20-30 секунд, тренер називає ім’я наступного учасника.

2. Оголошення тренером теми та мети заняття.

ІІІ. Групова взаємодія.

Вправа “Упевненість у своїх здібностях” (60 хв.) модифікована [9].

Мета: посилити відчуття компетентності, прагнення досягати власних цілей.

Бувають різні ситуації в житті, і ви кажете собі: “Я обов’язково досягну своєї мети!”

Не виправдовуйтеся тим, що зараз ви “ніхто”, не апелюйте до відсутності у вас можливостей, схильностей, якостей, таланту. Важливе тільки ваше нестримне бажання досягти мети, і тоді прокинуться ваші сплячі сили, нахили, таланти.

Відкиньте всі сумніви, усі упередження. Чим вищою, більшою є ваша  ціль, чим сильнішим є ваше бажання її досягти, тим більше вам будуть допомагати, сприяти люди, обставини, Всесвіт, “підтягуючи” вас до необхідного рівня, даруючи вам натхнення, енергію, творчі ідеї.

Якщо вам здається, що у вас мало шансів, що ви дуже далекі від мети – перепрограмуйте свою психіку, налаштуйтесь на те, що ви обов’язково досягнете своєї мети. Почнімо!

1. Поміркуйте, якої якості, риси характеру вам бракує на даний момент. Зазначте на аркуші паперу.

2. Проаналізуйте свої сильні сторони, переваги, нахили, навички, якості, риси характеру, які можуть допомогти вам розвинути виділену особливість, тобто досягти мети. Позначте на тому ж аркуші. Аркуші не підписуйте.

Ці невеличкі аркуші кидаємо в капелюх. Тренер поділяє групу на 3 підгрупи (за бажанням). Водночас він групує аркуші з капелюха і по черзі дістає, читає їх уголос.

3. Завдання підгрупам: поміркуйте і напишіть на дошці речення, твердження, девізи, які б підбадьорили автора цих якостей і надали йому впевненості в собі. (Таким чином кожен отримує кілька варіантів девізу для підтримки.)

4. Оберіть девіз, який найбільше вам підходить. Зазначте його собі десь. Дома оформіть це естетично і розмістіть на видному місці (над столом, на столі під склом, на обкладинках ваших зошитів тощо). Щодня повторюйте мотивуючі вас твердження і девізи принаймні по 10 разів.

5. Щодня візуалізуйте, тобто уявляйте собі ситуації свого майбутнього, в яких ви досягнули своєї мети.

Обговорення (почуття, переживання, труднощі, які дає вправа).

Коли досягнете певної мети, ставте іншу. Визначте, яким чином можете її досягти, а також девіз, повторюйте його та візуалізуйте результат – і ви досягнете успіху.

Вправа “Вияви себе” (10 хв.).

Мета: навчитись демонструвати поведінкою емоції.

Кожному учню прикріплюють на спину певну емоцію (гнів, роздратування, образу, радість, здивування, захоплення тощо). Інші учасники повинні продемонструвати емоцію сусіда так, щоб той зрозумів, яка емоція на ньому прикріплена.

Обговорення (детальніше зупиняємося на тих емоціях, які було важко продемонструвати, та пропонуємо кілька варіантів показу їх (учні беруть активну участь).

ІV. Підбиття підсумків. (10 хв.).

Висловлювання учасників по черзі щодо своїх відчуттів, вражень, побажань тренеру і групі.

V. Прощання.

Вправа Посмішка по колу (5 хв.) (див. заняття 1).

Поделиться в соц. сетях

Опубликовать в Facebook
Опубликовать в Google Plus
Опубликовать в LiveJournal
Опубликовать в Мой Мир
Опубликовать в Одноклассники
Опубликовать в Яндекс



Комментирование закрыто.

ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ САЙТ
Освітній психологічний сайт містить корисну інформацію (статті, методички, тести) для всіх, хто навчається та цікавиться психологією
Любое использование материалов сайта разрешено только с указанием активной ссылки на источник http://psichology.com.ua

Счетчик

Статистика сайта