Последнее обновление: 05.03.2018 в 08:00
Подпишись на RSS
rss Подпишитесь на RSS, чтобы всегда быть в курсе событий.

ПСИХОЛОГ, АРТ-ТЕРАПЕВТ Online.

ТЯЖЕЛО? СТРАХ? ТРЕВОГА? МЫСЛИ?
Не можете пережить РАЗРЫВ, построить ОТНОШЕНИЯ, другие проблемы?
Помогу НАЙТИ ВЫХОД.
Не откладывайте на потом! Действуйте!

Провожу психологические консультации Online.

Желающие могут перейти по ссылке
https://www.facebook.com/arttrendcomua

P.S. Важно, что бы ответы и помощь в Вашу жизнь приходила вовремя.

Комментарии

Присоединяйтесь к обсуждению
  • благоустроитель: За статью премного благодарен, все по делу, достаточно много кто это использует
  • бобр: Было бы интересно узнать поподробнее
  • Интерны 2014: когда-нибудь увижу нечто подобное и на своем блоге
  • стилист: Спасибо за статью оказалась очень полезной.
  • необычный: полностью поддерживаю, такие же мысли были.
1 Февраль 2013 · Різне

Дьоміна Г.А. Вікова і педагогічна психологія: Методичні рекомендації для практичних занять, індивідуально-самостійної роботи, модульного контролю знань студентів. – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. – 56 с. Поделиться в соц. сетях Нравится

Поделиться в соц. сетях

Опубликовать в Facebook
Опубликовать в Google Plus
Опубликовать в LiveJournal
Опубликовать в Мой Мир
Опубликовать в Одноклассники
Опубликовать в Яндекс

13 Февраль 2013 · Різне

А, Б, В, Г, Д, Е, Ж, З, І, К, Л, М, Н, О, П, Р, С, Т, У, Ф, Х, Ц, Ш, Ю, Я. Поделиться в соц. сетях Нравится

Поделиться в соц. сетях

Опубликовать в Facebook
Опубликовать в Google Plus
Опубликовать в LiveJournal
Опубликовать в Мой Мир
Опубликовать в Одноклассники
Опубликовать в Яндекс

13 Февраль 2013

Тема № 13. Відповідальність у житті

Рубрика: Різне.

Дьоміна Г.А. Психолого-педагогічний розвиток особистості майбутнього сім’янина: Методичні рекомендації для роботи практичних психологів. – К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2008. – 70с.

Четвертий блок “Відповідальність у житті”. Тема № 13. (100 хв.).

Мета: спрямувати старшокласників на свідому активно-позитивну та відповідальну діяльність.

Завдання: придбати досвід тісного співробітництва і спільної роботи.

Необхідний матеріал: дошка, крейда; мотузки.

 

Зміст заняття:

І. Привітання.

1. Гра Струм (1 хв.) (див. заняття 1).

2. Уточнення самопочуття кожного учасника (5 хв.).

ІІ. Вправа для емоційної розминки.

1. Знайомство.

Вправа “Я хочу тебе назвати” (7 хв.) [4].

Мета: дізнатися щось нове про себе; згуртувати групу; сформувати позитивний настрій на спільну роботу.

Учасники стоять колом. Тренер пропонує по черзі підібрати кожному нове ім’я у відповідності з характерними якостями, особливостями, зовнішнім виглядом. Право вибору нового імені має кожен учасник. Якщо учень залишає собі ім’я, з яким він прийшов до Т-групи, тоді розкриває причини. Проходить обговорення та записуються нові імена на візитках.

2. Оголошення тренером теми та мети заняття.

ІІІ. Групова взаємодія.

Рольова гра “Життя ідеальної сім’ї” (20 хв.) [4].

Мета: змоделювати родинне життя з ймовірними проблемами.

Один з учнів обирає партнера протилежної статі для розігрування сценки з життя ідеальної родини, використовуючи радісні або сумні події. Усі інші учні – глядачі. Після цього відбувається обговорення, яке дозволяє виявити найсуттєвіші проблеми та шляхи їх вирішення.

За бажанням учнів гру можна повторити.

Рольова гра “Зв’язані одним ланцюгом” (20 хв.) [4].

Мета: змоделювати та усвідомити відповідальні, емоційні взаємостосунки в сім’ї.

Члени будь-якої сім’ї пов’язані один з одним відповідальністю, обов’язками та мають вплив один на одного тощо. Дана гра допоможе вам зрозуміти всю складність подружніх взаємин.

За бажанням учнів тренер обирає двох осіб. Кожен набирає свою “сімейну команду”, до якої входять чоловік, дружина, діти, бабусі, дідусі. Отже, дві великі сім’ї. Учнів, котрі грають чоловіка та дружину, зв’язують коротенькою мотузкою за пояси. Потім прив’язують до цієї мотузки інші, довші, мотузки, щоб бути зв’язаними з кожним членом сім’ї. Неповинно бути жодної вільної мотузки. Це не означає, що ви кожен день бігаєте з мотузками, але ви відчуваєте їх.

Завдання: уявіть собі будь-яку сімейну ситуацію і розіграйте її.

Обговорення: (в обговоренні беруть участь і учасники гри, і спостерігачі) “Наскільки ви відчували себе “зв’язаними” з іншими членами сім’ї? Коли ви відчували напругу? Що скажуть спостерігачі? Що ви зробили, щоб послабити напругу?”

Запропоновані мотузки можна розглядати як кохання, відповідальність, занепокоєння, хвилювання тощо. Ми послаблюємо мотузки, коли визнаємо право кожної людини на особисту свободу.

Гра “Безлюдний острів” (35 хв.) [2], [5], [16].

Мета: відпрацювати відповідальні способи взаємодії; психологічні уміння, необхідних для ефективного вирішення поставленої мети.

Тренер ділить групу на дві команди: “Уявіть, що ви пливете до Африки. Унаслідок катастрофи ви потрапили на безлюдний острів. Коли вас урятують і чи зможуть узагалі це зробити – невідомо. Природно, перед вами стоїть завдання – вижити, адже життя повне небезпек і несподіванок.

Потрібно освоїти острів, організувати на ньому господарство, налагодити соціальне життя, розподілити основні функції й обов’язки. Варто продумати й те, яким чином їх виконувати. Вирішіть питання про владу. Якою вона буде на вашому острові? Хто прийматиме остаточне відповідальне рішення? Пройшов день, тиждень, місяць, рік і т.д.”

Завдання для груп: придумайте назву острову, намалюйте схематично, де і що будуватимете (на дошці); продумайте правила й норми життя тощо.

Тренер доповнює життя поселенців екстремальними подіями (злива знищила.., почалися хвороби, виверження вулкану) та звичайними подіями (відзначити першу річницю перебування на острові, приготувати подарунки до дня народження).

Гра не має завершення, оскільки його не потребує.

Обговорення малюнків, правил, подій, розподіл ролей та обов’язків і пов’язаних з цим емоцій та переживань: “Які думки, почуття навіяла гра? Наскільки ви були активними чи пасивними під час гри? Від чого чи від кого це залежало? Яку позицію обирали? Як ви себе відчуваєте? Чому?”

Обговорення метафори: “Щоб вітрильник йшов уперед, необхідні не тільки вітер, а й підняте вітрило”.

ІV. Підбиття підсумків. (10 хв.).

Висловлювання учасників по черзі щодо своїх відчуттів, вражень, побажань тренеру і групі.

V. Прощання.

Вправа Посмішка по колу (2 хв.) (див. заняття 1).

Поделиться в соц. сетях

Опубликовать в Facebook
Опубликовать в Google Plus
Опубликовать в LiveJournal
Опубликовать в Мой Мир
Опубликовать в Одноклассники
Опубликовать в Яндекс



Комментирование закрыто.

ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ САЙТ
Освітній психологічний сайт містить корисну інформацію (статті, методички, тести) для всіх, хто навчається та цікавиться психологією
Любое использование материалов сайта разрешено только с указанием активной ссылки на источник http://psichology.com.ua

Счетчик

Статистика сайта