Последнее обновление: 04.06.2018 в 02:03
Подпишись на RSS
rss Подпишитесь на RSS, чтобы всегда быть в курсе событий.

ПСИХОЛОГ, АРТ-ТЕРАПЕВТ Online.

ТЯЖЕЛО? СТРАХ? ТРЕВОГА? МЫСЛИ?
Не можете пережить РАЗРЫВ, построить ОТНОШЕНИЯ, другие проблемы?
Помогу НАЙТИ ВЫХОД.
Не откладывайте на потом! Действуйте!

Провожу психологические консультации Online.

Желающие могут перейти по ссылке
https://www.facebook.com/arttrendcomua
https://www.facebook.com/a.a.demina

P.S. Важно, что бы ответы и помощь в Вашу жизнь приходила вовремя.

Комментарии

Присоединяйтесь к обсуждению
  • благоустроитель: За статью премного благодарен, все по делу, достаточно много кто это использует
  • бобр: Было бы интересно узнать поподробнее
  • Интерны 2014: когда-нибудь увижу нечто подобное и на своем блоге
  • стилист: Спасибо за статью оказалась очень полезной.
  • необычный: полностью поддерживаю, такие же мысли были.
12 Январь 2015 · ТЕСТ

Цветовой тест Люшера основан на экспериментально установленной зависимости между предпочтением человеком определенных цветов (оттенков) и его текущим психологическим состоянием. Поделиться в соц. сетях Нравится

Поделиться в соц. сетях

Опубликовать в Facebook
Опубликовать в Google Plus
Опубликовать в LiveJournal
Опубликовать в Мой Мир
Опубликовать в Одноклассники
Опубликовать в Яндекс

Заброцький М.М. Основи вікової психології. Навчальний посібник. — Тернопіль: Навчальна книга-Богдан, 2008.— 112 с. Поделиться в соц. сетях Нравится

Поделиться в соц. сетях

Опубликовать в Facebook
Опубликовать в Google Plus
Опубликовать в LiveJournal
Опубликовать в Мой Мир
Опубликовать в Одноклассники
Опубликовать в Яндекс

13 Февраль 2013

Тема № 11. Відповідальність у житті

Рубрика: Різне.

Дьоміна Г.А. Психолого-педагогічний розвиток особистості майбутнього сім’янина: Методичні рекомендації для роботи практичних психологів. – К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2008. – 70с.

Тема 11. Відповідальність у житті (90 хв.).

Мета: спрямувати старшокласників на свідому активно-позитивну діяльність.

Завдання: розвинути здатність до групового прийняття рішень та допомогти учням усвідомити свою відповідальність.

Необхідний матеріал: гральні карти, набір свічок за кількістю учнів.

 

Зміст заняття:

І. Привітання.

1. Гра Струм (1 хв.) (див. заняття 1).

2. Уточнення самопочуття кожного учасника (5 хв.).

ІІ. Вправа для емоційної розминки.

1. Знайомство.

Вправа “Ім’я-рух” (5 хв.) [1], [16].

Мета: сприяти знайомству за допомогою рухів; згуртувати групу; сформувати позитивний настрій на спільну роботу.

Учасники стоять колом. Тренер пропонує першому учаснику: промовляючи своє ім’я, виразити його певним рухом. Учасник виконує, а всі присутні повторюють. Тренер стежить, щоб ім’я-рух показав кожний учасник.

2. Оголошення тренером теми та мети заняття.

ІІІ. Групова взаємодія.

Рольова гра “Мафія” (60 хв.) модифікована [5], [11].

Мета: розвинути здатність до групового прийняття рішень; закріпити вміння бути спостережливим та правильно розуміти невербальні сигнали; розширити способи і методи переконливого впливу.

1. Підготовка. Учасники сідають на стільці обличчям до центру кола. Тренер теж сідає в коло та грає роль ведучого. Кожен учень дістає одну карту з колоди (25 – за кількістю учасників) і, нікому не показуючи, тримає її. Перед кожним учасником на підлозі палає свічка.

2. Розподіл ролей. Тренер повідомляє: у місті – 2 шерифи (2 червоних тузи); 5-6 “мафіозі” (“пікові” туз, король, дама, валет, десятка, дев’ятка); решта – чесні жителі міста. “Мафіозі” не показують, що вони пов’язані з кримінальним світом; чесні люди повинні за особливостями поведінки знайти їх, а шерифи – знешкодити.

3. Введення у гру. Тренер повідомляє, що учасники тепер стають звичайними жителями міста, де діє мафія. Вона – серед нас. Спробуємо знайти її зараз своїми силами. Місцеві жителі можуть у відкритому обговоренні виказувати підозри по відношенню до тих жителів міста, які чомусь викликають сумнів, мимовільні, навіть важко пояснювані здогади щодо їхньої приналежності до мафії. Підозрювані повинні триматися до останнього, незалежно від того, яка у них карта. Завдання підозрюваних – переконати інших в тому, що їхні підозри – марні. Відповівши на деякі запитання учасників, тренер пропонує продовжити гру і повідомляє, що прийшла “ніч”.

4. “Ніч мафії”. “Місто заснуло!” – і всі по команді закривають очі, не підглядають. “Мафія” прокинулася і знайомиться! “Мафіозі” відкривають очі, поглядами знаходять один одного, намагаючись не виказати себе зайвими рухами та звуками. Переглядаючись, вони намагаються домовитися про те, кого з місцевих жителів зараз буде ліквідовано.” Тренер гасить свічку цього учня.

Після цього тренер пропонує знову всім закрити очі й повідомляє “початок нового дня”.

5. “День”. “Місто прокидається!” – за цією командою всі, включаючи “мафію”, відкривають очі. Тренер коментує: жителі прокидаються і бачать, що жертвою “мафії” став житель Б. Житель Б показує всім свою карту. Залежно від його карти, тренер коментує розвиток гри.

Якщо жертвою став один із шерифів, “мафія” почала перемагати. Місцеві жителі повинні боротися за себе. Починається групова дискусія з приводу того, хто ж із них є членом злочинного угруповання (п.3). Група веде обговорення, аналізує поведінку і слова кожного учасника, причому “мафіозі” поводяться найвищою мірою лицемірно, ніяк не виказуючи свої кримінальні корені. Нарешті група доходить висновку, що один або двоє з учасників – “мафіозі”. Якщо більшість наполягає на “арешті” одного з підозрюваних, а підозрюваному так і не вдається переконати всіх у непричетності, тренер надає йому право на останнє слово. Усі слухають. Мета останнього слова – використати шанс усе-таки переконати місцевих жителів. Якщо це не вдається й цього разу, його виводять із гри. Свічку гасять. Підозрюваний розкриває свою карту. Тренер може дещо посилити емоційний бік гри щодо несправедливості “сліпого” суспільства, яке карає невинуватого, або навіть працівника правопорядку – шерифа (якщо у постраждалого виявилася відповідна карта).

6. Коротке обговорення емоцій, відчуттів, переживань. Можна спробувати обговорити причини непереконливої поведінки підозрюваного з різних точок зору.

7. “Ніч шерифів”. Сюжет гри розгортається так само, як і в п.4, з тієї лише різницею, що шерифи намагаються погасити свічку одного з “мафіозі”. Якщо вони дійсно виявляють члена “мафії”, то тренер коментує: “Шерифи роблять постріл і вбивають “мафіозі”! Поздоровляю вас!”. Якщо шерифи попадають на чесного члена міста, то тренер коментує так: “Шерифи роблять постріл, але промахуються!” А місто все спить, і шерифи засинають.

8. Див. п.3, 4, 5, 7. Гра продовжується, поки всі свічки “мафії” або “шерифів” та жителів міста не погаснуть.

9. Підсумкове обговорення емоцій, відчуттів, переживань, причин непереконливої поведінки підозрюваного тощо.

Вправа на зняття напруги “Масаж” (4 хв.) [5], [11].

Усі стають колом, обличчям до центру. За командою “направо” – повертаються праворуч, стають один за одним і роблять масаж тому, хто стоїть попереду. За командою “кругом” – повертаються на 180 градусів і починають робити масаж тому, хто щойно робив масаж їм.

ІV. Підбиття підсумків. (10 хв.).

Висловлювання учасників по черзі щодо своїх відчуттів, вражень, побажань тренеру і групі.

V. Прощання.

Вправа Посмішка по колу (5 хв.) (див. заняття 1).

Поделиться в соц. сетях

Опубликовать в Facebook
Опубликовать в Google Plus
Опубликовать в LiveJournal
Опубликовать в Мой Мир
Опубликовать в Одноклассники
Опубликовать в Яндекс




Оставить комментарий

ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ САЙТ
Освітній психологічний сайт містить корисну інформацію (статті, методички, тести) для всіх, хто навчається та цікавиться психологією
Любое использование материалов сайта разрешено только с указанием активной ссылки на источник http://psichology.com.ua

Счетчик

Статистика сайта