Последнее обновление: 04.06.2018 в 02:03
Подпишись на RSS
rss Подпишитесь на RSS, чтобы всегда быть в курсе событий.

ПСИХОЛОГ, АРТ-ТЕРАПЕВТ Online.

ТЯЖЕЛО? СТРАХ? ТРЕВОГА? МЫСЛИ?
Не можете пережить РАЗРЫВ, построить ОТНОШЕНИЯ, другие проблемы?
Помогу НАЙТИ ВЫХОД.
Не откладывайте на потом! Действуйте!

Провожу психологические консультации Online.

Желающие могут перейти по ссылке
https://www.facebook.com/arttrendcomua
https://www.facebook.com/a.a.demina

P.S. Важно, что бы ответы и помощь в Вашу жизнь приходила вовремя.

Комментарии

Присоединяйтесь к обсуждению
  • благоустроитель: За статью премного благодарен, все по делу, достаточно много кто это использует
  • бобр: Было бы интересно узнать поподробнее
  • Интерны 2014: когда-нибудь увижу нечто подобное и на своем блоге
  • стилист: Спасибо за статью оказалась очень полезной.
  • необычный: полностью поддерживаю, такие же мысли были.
21 Март 2013 · Різне

Завдання для заочників з курсу «Вікова та педагогічна психологія» здати в електронному варіанті за тиждень до сесії (через старосту) — завдання І, ІІІ, ІV . Завдання ІІ перевірю на заняттях (Вам треба буде відтворити таблицю із пам’яті). І. Написання реферату з вікової психології — 20 балів. Теми:  Вимоги до написання та оформлення реферату ІІ. Заповнити таблицю […]

Поделиться в соц. сетях

Опубликовать в Facebook
Опубликовать в Google Plus
Опубликовать в LiveJournal
Опубликовать в Мой Мир
Опубликовать в Одноклассники
Опубликовать в Яндекс

Сергєєнкова О.П. Вікова психологія : навч. посіб. / Сергєєнкова О.П., Столярчук О.А., Коханова О.П., Пасєка О.В. – К.: ТОВ «Центр учбової літератури». – 2012. – 384 с. Поделиться в соц. сетях Нравится

Поделиться в соц. сетях

Опубликовать в Facebook
Опубликовать в Google Plus
Опубликовать в LiveJournal
Опубликовать в Мой Мир
Опубликовать в Одноклассники
Опубликовать в Яндекс

10 Декабрь 2013

Перелік питань для підсумкового контролю знань з курсу «Соціально-психологічна служба соціальної сфери» (2018 р.)

Перелік питань для підсумкового контролю знань. 

1. Поняття про психологічну службу, завдання та функції психологічної служби.

2. Специфіка нормативної та правової бази психологічної служби в інших сферах суспільної практики (бізнес, економіка, органи внутрішніх справ та збройних сил, політика,соціальна служба для молоді, охорона здоров’я тощо).

3. Законодавча та правова база психологічної служби (ПС) в галузі освіти.

4. Особливості оформлення кабінету практичного психолога.

5. Положення про психологічну службу (ПС). ( 2009 р.)

6. Документація в роботі працівника психологічної служби (ПС).

7. Предмет та рівні ПС (науковий, прикладний, практичний).

8. Головні напрямки діяльності психологічної служби (актуальний і перспективний та консультативно-методична допомога, просвітницько-пропагандистська та превентивне виховання).

9. Специфіка основних видів діяльності психологічної служби в системі освіти (діагностика, корекція, реабілітація, профілактика, прогностика, експертиза, проектування).

10. Місце ПС в системі народної освіти. Три моделі функціонування ПС (І.В.Дубровіна, Л.М.Карамушка, М.П.Малигіна).

11. Принципи роботи практичного психолога.

12. Освітньо-кваліфікаційні характеристики і вимоги до практичного психолога.

13. Обов’язки і права практичного психолога. Посадова інструкція психолога.

14. Особистісні якості та професійні знання, уміння практичного психолога.

15. Комунікативна та мовленнєва компетентності психолога.

16. Етичний кодекс в роботі психологічної служби.

17. Психодіагностика як вид діяльності практичного психолога: поняття про психологічну діагностику, вимоги до психодіагностичної діяльності, психодіагностичний процес.

18. Специфіка діагностичної роботи на різних вікових етапах розвитку дошкільників та дітей шкільного віку.

19. Компоненти готовності дитини до школи: сутність, критерії та методи діагностики.

20. Поняття про дезадаптацію, чинники та фактори ризику її прояву.

21. Організація корекційно-розвивальної роботи. Шляхи корекції та розвитку.

22. Особливості організації, методики, види та форми проведення корекційних занять.

23. Розвиваюча робота з дітьми від 1 до 3 років, з дітьми молодшого та середнього дошкільного віку, з дітьми старшого дошкільного та молодшого шкільного віку.

24. Розвиваюча робота психолога з підлітками та старшокласниками.

25. Профілактична робота як вид діяльності практичного психолога

26. Специфіка роботи практичного психолога з батьками. Методи роботи практичного психолога з батьками.

27. Специфіка роботи практичного психолога з педагогічним колективом.

28. Особливості консультативної роботи практикуючого психолога з дітьми, батьками, вихователями, вчителями.

29. Характеристика процесу психологічного консультування.

30. Вимоги до психолога-консультанта.

31. Техніки, методи та види психологічного консультування.

32. Принципи та умови психологічного консультування.

33. Особливості просвітницько-пропагандистської роботи психолога в навчально-виховному закладі.

34. Реабілітація, як головний вид діяльності в соціально-психологічних центрах.

35. Участь психолога у  психолого-педагогічних консиліумах.

36. Участь психолога у медико-психолого-педагогічній комісії.

37. Завдання практичного психолога інклюзивної освітньої системи.

38.Особливості роботи психологічної служби у дошкільному закладі.

39. Психологічна служба і ВНЗ.

40. Психологічна служба центрів телефонного консультування.

41. Становлення української психологічної служби.

42. Організація психологічної служби у сфері політики.

43. Психологічна служба організації (підприємства).

44. Соціально-психологічна служба в системі соціальних служб для молоді.

45. Організація діяльності психологічгої служби в системі охорони здоров’я.

46. Психологічна служба у військовій та спортивній сфері.

47. Місце і роль психологічної служби в пенітенціарних закладах.

48. Організація діяльності психологічної допомоги сім’ї та соціально-психологічного захисту населення.

49. Служба невідкладної психологічної допомоги «Телефон довіри».

50. Специфіка організації психологічної служби в реабілітаційних центрах.

51. Клієнти соціально-психологічної служби. Форми роботи з дітьми та людьми з особливостями психофізичного розвитку.

ЛІТЕРАТУРА:

  1. Бочелюк В.И., Зарицька В.В. Психологія: вступ до спеціальності. Навч. посібник. — К., 2007.
  2. Дуткевич Т.В., Савицька О.В. Практична психологія: Вступ до спеціальності. Навч. п-к. – К., 2007.
  3. Легка Л.М., Семенча Л.Г. Організація діяльності психологічних служб: Навч. посібник. – К., 2015.
  4. Настільна книга шкільного психолога/Авт.-уклад.О.Є.Марінушкіна. — Х., 2010.
  5. Основи практичної психології: Підручник / В. Панок, Т. Титаренко, Н. Чепелєва та ін. – К., 2006.
  6. Приходько Ю.О. Практична психологія: Введення у професію: Навч. посібник. – К., 2012.

Додаткова література:

  1. Лютова Е.К., Монина Г.Б. Шпаргалка для взрослых: Психокоррекционная работа с гиперактивными, агрессивными, тревожными и аутичными детьми. М., 2000.
  2. Настільна книга шкільного психолога / Авт.-уклад. О. Є. Марінушкіна.— Х., 2010.
  3. Психологічний супровід навчання і виховання учнів початкових класів. Випуск 6. Біла церква, 2013.
  4. ДьомінаГ.А. Психолого-педагогічний розвиток особистості майбутнього сім’янина: Методичні рекомендації. — К., 2008.

Поделиться в соц. сетях

Опубликовать в Facebook
Опубликовать в Google Plus
Опубликовать в LiveJournal
Опубликовать в Мой Мир
Опубликовать в Одноклассники
Опубликовать в Яндекс




Оставить комментарий

ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ САЙТ
Освітній психологічний сайт містить корисну інформацію (статті, методички, тести) для всіх, хто навчається та цікавиться психологією
Любое использование материалов сайта разрешено только с указанием активной ссылки на источник http://psichology.com.ua

Счетчик

Статистика сайта