Последнее обновление: 13.02.2018 в 01:10
Подпишись на RSS
rss Подпишитесь на RSS, чтобы всегда быть в курсе событий.

Комментарии

Присоединяйтесь к обсуждению
  • благоустроитель: За статью премного благодарен, все по делу, достаточно много кто это использует
  • бобр: Было бы интересно узнать поподробнее
  • Интерны 2014: когда-нибудь увижу нечто подобное и на своем блоге
  • стилист: Спасибо за статью оказалась очень полезной.
  • необычный: полностью поддерживаю, такие же мысли были.

Заброцький М.М. Основи вікової психології. Навчальний посібник. — Тернопіль: Навчальна книга-Богдан, 2008.— 112 с. Поделиться в соц. сетях Нравится

Поделиться в соц. сетях

Опубликовать в Facebook
Опубликовать в Google Plus
Опубликовать в LiveJournal
Опубликовать в Мой Мир
Опубликовать в Одноклассники
Опубликовать в Яндекс

Основні напрямки та галузі постановки корекційних цілей. Поделиться в соц. сетях Нравится

Поделиться в соц. сетях

Опубликовать в Facebook
Опубликовать в Google Plus
Опубликовать в LiveJournal
Опубликовать в Мой Мир
Опубликовать в Одноклассники
Опубликовать в Яндекс

27 Март 2013

Пакет методик визначення готовності учнів початкової школи до переходу в середню школу

Дослідження розраховано на 1 год З0 хв (2 уроки) і складається з 9 методик, призначених для учнів 4-х класів, включає вербальні та невербальні завдання.

1. Методика Кеттелла (тест інтелекту). Призначена для вимірювання рівня інтелектуального розвитку, незалежно від впливу чинників довкілля (культури, освіти тощо), так званого чистого інтелекту.

2. Виключення понять. Дозволяє вивчити рівень процесів узагальнення і абстрагування, здатність виділяти істотні ознаки предметів чи явищ (3 хв).

3. Аналіз відношень понять. Виявляє вміння встановлювати й узагальнювати відношення між поняттями ( 4 хв).

4. Узагальнення. Виявляє вміння узагальнювати (дитина повинна дати поняття, що назване двома словами) (3 хв).

Завдання, що входять до методик 2 — 4, дають змогу виявити рівень сформованості елементарних операцій мислення: аналізу, порівняння, виділення істотного, які. виступають як «дробові» елементи мислення.

5. Поінформованість (модифікація 1-го субтесту методики Векслера). Досліджує запас відомостей і знань.

6. Пам’ять (один з різновидів короткочасної пам’яті, так звана безпосередня пам’ять). Виявляє запам’ятовування відразу після подання матеріалу.

7. Запас слів (3 хв).

8. Добір до слів синонімів (4 хв).

9. Креативність (творче мислення). Застосування двох завдань: а) нетрадиційне дослідження предмета (вербальна методика); б) «Що це?» (невербальна методика) (4 хв).

Поделиться в соц. сетях

Опубликовать в Facebook
Опубликовать в Google Plus
Опубликовать в LiveJournal
Опубликовать в Мой Мир
Опубликовать в Одноклассники
Опубликовать в Яндекс



Комментирование закрыто.

ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ САЙТ
Освітній психологічний сайт містить корисну інформацію (статті, методички, тести) для всіх, хто навчається та цікавиться психологією
Любое использование материалов сайта разрешено только с указанием активной ссылки на источник http://psichology.com.ua

Счетчик

Статистика сайта