Последнее обновление: 13.02.2018 в 01:10
Подпишись на RSS
rss Подпишитесь на RSS, чтобы всегда быть в курсе событий.

Комментарии

Присоединяйтесь к обсуждению
  • благоустроитель: За статью премного благодарен, все по делу, достаточно много кто это использует
  • бобр: Было бы интересно узнать поподробнее
  • Интерны 2014: когда-нибудь увижу нечто подобное и на своем блоге
  • стилист: Спасибо за статью оказалась очень полезной.
  • необычный: полностью поддерживаю, такие же мысли были.
1 Февраль 2013 · Різне

Дьоміна Г.А. Вікова і педагогічна психологія: Методичні рекомендації для практичних занять, індивідуально-самостійної роботи, модульного контролю знань студентів. – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. – 56 с. Поделиться в соц. сетях Нравится

Поделиться в соц. сетях

Опубликовать в Facebook
Опубликовать в Google Plus
Опубликовать в LiveJournal
Опубликовать в Мой Мир
Опубликовать в Одноклассники
Опубликовать в Яндекс

13 Февраль 2013 · Різне

Дьоміна Г.А. Психолого-педагогічний розвиток особистості майбутнього сім’янина: Методичні рекомендації для роботи практичних психологів. – К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2008. – 70с. Третій блок “Мотивація і ціннісні орієнтації”. Тема № 7. (100 хв.). Поделиться в соц. сетях Нравится

Поделиться в соц. сетях

Опубликовать в Facebook
Опубликовать в Google Plus
Опубликовать в LiveJournal
Опубликовать в Мой Мир
Опубликовать в Одноклассники
Опубликовать в Яндекс

1 Февраль 2013

Шкала оцінювання навчальної роботи

Рубрика: Різне. Метки:

Дьоміна Г.А. Вікова і педагогічна психологія: Методичні рекомендації для практичних занять, індивідуально-самостійної роботи, модульного контролю знань студентів. – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. – 56 с.

IMG_1835ШКАЛА ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ РОБОТИ

1. Лекційні заняття.

Присутність студента на занятті — 0,5 бала.

2. Практичні заняття.

Тематичний контроль (усний або письмовий) –  до 5 балів:

— непідготовленість або відсутність знань (0 — 33% інформації) – 0 балів,

— незадовільний рівень (34 — 59% інформації) – 2 бали,

— задовільний рівень (60 — 74% інформації) – 3 бали,

— достатній рівень (75 — 89% інформації) – 4 бали,

— відмінний рівень (90 — 100% інформації) – 5 балів,

— доповнення – від 0,5 до 3 балів,

— написання контрольної за словником (в кінці кожної теми) – до 2 балів.

3. Індивідцально-самостійна робота студентів (І-СРС).

Вчасне та якісне виконання завдання – 1 бал за кожне завдання;

Якісне але невчасне виконання завдання – 0,5 бала за кожне завдання;

Невчасне і неякісне виконання завдання – 0 балів;

Відсутність виконаних завдань – ( 0 балів).

4. Модульний тест та річна контрольна робота – 0,5-2 балів за кожну правильну відповідь на запитання (в залежності від складності).

Поделиться в соц. сетях

Опубликовать в Facebook
Опубликовать в Google Plus
Опубликовать в LiveJournal
Опубликовать в Мой Мир
Опубликовать в Одноклассники
Опубликовать в Яндекс



Комментирование закрыто.

ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ САЙТ
Освітній психологічний сайт містить корисну інформацію (статті, методички, тести) для всіх, хто навчається та цікавиться психологією
Любое использование материалов сайта разрешено только с указанием активной ссылки на источник http://psichology.com.ua

Счетчик

Статистика сайта